Nieuwsflash: Rusland, Slovenie en Kroatie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van A C - WaarBenJij.nu Nieuwsflash: Rusland, Slovenie en Kroatie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van A C - WaarBenJij.nu

Nieuwsflash: Rusland, Slovenie en Kroatie

Door: Adelheid

Blijf op de hoogte en volg A

20 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Wie graag even de sfeer van het kamp in Rusland wil opsnuiven, die kan hier een samenvattingsfilmpje vinden: http://www.sodvo.ru/

In Slovenie en Kroatie hadden we enkel op de eerste en laatste dag internet, bijgevolg geen tijd voor waarbenjij.nuberichtjes. Wie toch wil weten hoe we het daar gesteld hebben, kan even zijn licht opsteken bij mijn privé-secretaris: http://hierennu.wordpress.com/2007/08/18/reisverslag/

• 23 September 2007 - 17:43

De Nijs Gustaaf:

Beste Adelheid,
    Zou het mogelijk zijn dat ik in cheboksary een kleine zaak zou kunnen overnemen of iets dergelijks. Mijn toekomstige zou het blijkbaar leuker vinden als ik daar kom wonen. Je kan me bereiken op gustaaf.de.nijs@telenet.be of gsm 0475/566103. Laat je iets weten ?
    Alvast bedankt, gustaaf